دیر آمدن مجیدی به چمن ورزشگاه را منفجر کرد

فرهاد مجیدی دیرتر از سایر بازیکنان استقلال از رختکن خارج و به زمین چمن آمد
دیر آمدن مجیدی به چمن ورزشگاه را منفجر کرد
به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، فرهاد مجیدی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل پرسپولیس جایی ندارد و نیمکت‌نشین است، دیرتر از سایر بازیکنان این تیم از رخکتن خارج و وارد زمین چمن شد. بعد از حضور مجیدی، هواداران استقلال به شدت به تشویق این بازیکن پرداختند به طوری که ورزشگاه آزادی به اصطلاح تا آستانه انفجار پیش رفت. فرهاد مجیدی نیز با حضور مقابل هواداران آبی‌پوش به احساسات آنها پاسخ داد.

* سید مهدی رحمتی و مجتبی جباری نیز دیگر بازیکنان استقلال بودند که به شدت از سوی هواداران آبی‌پوش تشویق شدند. استقلالی‌ها با شعار «دروازه‌بان ملی؛ همینه، همینه» رحمتی و با شعار «جباری، جباری؛ زیدان آسیایی» جباری را تشویق کردند.

* با وجود انتشار برخی اخبار مبنی بر حضور افراد غیرمتفرقه در جایگاه خبرنگاران، این جایگاه از نظم خوبی برخوردار است و در فاصله ۳۰ دقیقه مانده تا آغاز مسابقه همچنان جا برای نشستن خبرنگاران وجود دارد.

* بازیکنان ذخیره استقلال نظاره‌گر تمرین بازیکنان اصلی بودند. کاماچو، حنیف عمران‌زاده، ایمان موسوی، ساموئل، حسینی و فرهاد مجیدی نیمکت‌نشینان استقلال در این دیدار هستند.

* فرانکو باره‌سی بعد از پایان مصاحبه با شبکه ۳ قصد حضور در جایگاه CIP را داشت که جایی برای نشستن او نبود. سپس او را برای نشستن به سمت جایگاه VIP بردند که آنجا هم جا نبود اما سرانجام با هماهنگی، وی و همراهش (مترجم) مستقر شدند.

*‌ محمد نوری، سیدجلال حسینی و محمد قاضی با حضور نزد مجید صالح به خوش و بش با مربی استقلال پرداختند.

* پورکاظمی، نظری جویباری و دکتر نوروزی در جایگاه VIP حضور دارند.

* مسابقه پیامکی در ورزشگاه آزادی برای تماشاگران تدارک دیده شده است که دارای سه گزینه ۱- برد استقلال، ۲- برد پرسپولیس و ۳- مساوی است.

* محسن بنگر در دقیقه ۹۰ جای نقی‌زاده را در ترکیب اصلی پرسپولیس گرفت.

* هواداران پرسپولیس با در دست داشتن پرچم بزرگی که روی آن نوشته شده است «کریمی در دربی ۷۶ نیستی اما تو جادوگر ما هستی» علی کریمی را تشویق کردند.

*‌اعضای تیم ملی نوجوانان همچنان بلاتکلیف هستند و جایی برای نشستن ندارند



Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، مصاحبه ، ،
برچسب‌ها: استقلال , مشرق , قلعه نویی , مجیدی , فرهاد , فرهاد مجیدی , پرسپولیس , دربی , دربی76 ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.